Sensatia Botanicals

Neroli Blossom Facial C-Serum

5  |  8 REVIEWS

This hydrating facial moisturizer harnesses the power of kakadu plum, one of the richest sources of Vitamin C on the planet. When used topically, Vitamin C helps rejuvenate skin by reducing fine lines and improving elasticity. Active botanicals of aloe vera, avocado, ginseng and sandalwood add vitamins for extra nourishment.

Key Ingredients:
USDA certified organic kakadu plum is an Australian superfood rich in Vitamin C and antioxidants. Avocado oil contains essential fatty acids. Ginseng extract has been known to even out skin tone.

$18.00
QUANTITY
1

REVIEWS

Taufik | Kalimantan Selatan, Indonesia
4 months ago
Andalan Kulit Muka Kering
Ini sebagai moisturizer andalan di kulit muka aku yang kering. Pagi dan malam aku pakai. Wajah terasa lembab. Gak lengket. Ditimpa pakai sunscreen lagi pun masih nyaman.
Lisa Marcelia | Indonesia
4 months ago
Hempas kulit kelupas di wajah
Serumnya bagus banget di kulit aku yang kering ini. Apalagi di bagian hidung suka kelupas gitu, sejak pakai ini jadi gak ada kelupasnya. Cuma wanginya bener-bener natural banget jadi mungkin bagi sebagian orang bakal bikin kaget, apalagi buat yang baru pakai produk asli natural.
Gika | Indonesia
4 months ago
Brighten and moisturizing!
Step 2: C serum! One of my favorite product from Sensatia tbh!
Yudianti | Indonesia
4 months ago
Neroli is for my super dry skin
My skin was like a dessert without water, very very dry, and the customer service advice me to try this neroli..and my skin back to normal again..it wasn’t nice with dry skin, I think that was after I delivered my baby and my hormones changed everything. Neroli is my savior
Nur | Indonesia
4 months ago
Bisa memudarkan bekas jerawat!
Aku udah pake produk ini sejak Maret 2020 dan cocok untuk kulitku yang kering dan bisa memudarkan bekas jerawat atau flek hitam yang ada di kulitku bila digunakan secara rutin. Bisa digunakan di siang dan malam hari.