Sensatia Botanicals

Lemonhead Lip Smack

4.9  |  11 REVIEWS

Essential oils of lemon and lemon myrtle give this velvety lip balm a punchy, citrusy aroma that is sure to brighten any day. Pure coconut and kukui nut oils add a moisturizing base. Lips get an instant boost of hydration that absorbs quickly, leaving lips deeply nourished with a silky smooth finish.

Key Ingredients:
Coconut and kukui nut oils contain essential fatty acids that help soften lips. Lemon oil is high in antioxidants that can protect against environmental stressors. Lemon myrtle has antibacterial properties.

$6.00
$4.80
20OFF
QUANTITY
1

REVIEWS

Antony | Indonesia
5 months ago
Baik
Dari semua rangkaian Sensatia, mungkin ini kurang cocok, aku alergi setelah memakai lip balm ini, termasuk varian lainnya. Namun, ini tidak menghentikanku membeli produk Sensatia yang lain. Terima kasih!
Kristina | DKI JAKARTA, Indonesia
5 months ago
Fresh hydrated lips!
I use it often just because I love the fresh citrus notes 💔 keeps your lips moisturized and kissable 😍 I got myself several balms to put in every bag I use because it does great work in colder weather. The applicator makes it more hygienic for use. Great option for a gift!
Alfira | DKI Jakarta, Indonesia
6 months ago
chapped lips treatment
baunya lebih strong dibandingin vanilla, kayak ada wangi jamu dominan jahe gitu kayaknya deh? cuma ini bikin lembap bibir banget kalo dipake setiap bibir ngerasa kering!
Anak Agung | Indonesia
6 months ago
good product for my lip
karena keseringan pakai lip matte, bibir aku jadi kering pecah" ampe ngelupas berdarah gitu. akhirnya nyoba ini, dia bikin lembab kayak lip balm pada umumnya, pada area yg masih berdarah gak bikin perih. bsok paginya bagian yang berkelupas itu lebih mudah di bersihin jadi gak bikin berdarah, seneng banget :*
Harris | Indonesia
6 months ago
Tiny but long lasting
There’s a hint of orange peel aroma and mildly sweet. Give more time and your lips bring return to its natural color.