Sensatia Botanicals

Hydrating Conditioner

5  |  10 REVIEWS

Say goodbye to split ends with Hydrating Conditioner. Lightweight, yet deeply hydrating, this nourishing conditioner strengthens hair for lustrous locks. A luscious combination of avocado oil, fragrant ylang ylang oil and ginseng help control oil production so that hair is left brilliantly shiny and full of body.

Key Ingredients:
Avocado oil is packed with essential fatty acids that moisturize the scalp and hair. Ylang ylang oil helps regulate sebum secretion. Ginseng extract is said to prevent hair loss and promote hair growth.

$18.00
QUANTITY
1

REVIEWS

Ayu | Sumatera Utara, Indonesia
7 months ago
Menguatkan rambut
Suka dengan aromanya, rambut juga menjadi lebih kuat dan tidak kusut
Lisa Marcelia | Indonesia
7 months ago
Best conditioner
Wanginya enak bikin relax, terus bikin rambut juga terasa lembut dan gak kering. Rambut juga jadi berkilau secara alami. Suka banget!
Kristina | DKI JAKARTA, Indonesia
7 months ago
Good for colored hair!
My hair weren't greasy for 3 days, had a gentle smell and didn't tangle much. Paired it with hydrating shampoo of the same line. Recommended for dull dyed hair and after long days in the swimming pool 💆‍♀️
Anak Agung | Indonesia
7 months ago
good product
rambutku tipe kering, bergelombang, mudah kusut. pakai ini rambutku lebih lembutttttt. keritingnya lebih rapi jatuhnya. emang bau conditionernya gak harum kayak umumnya. tapi baunya hilang pas rambut kita udah kering kok.
Ida | Denpasar, Indonesia
7 months ago
Conditioner bagus
Sangat suka wangi dan efek dari conditioner ini. Bikin rambut halus dengan pemakaian yang tidak boros. Cukup seukuran buku jari untuk rambut seleher. Jadi cukup irit kan Untuk orang yang jarang banget sisiran, cocok banget deh conditioner ini sebagai langkah akhir cuci rambut