Sensatia Botanicals

Calming Chamomile Facial Toner

5  |  10 REVIEWS

Gentle enough for sensitive skin, this soothing, alcohol-free toner contains active botanicals of chamomile and green tea to help balance pH levels. Aloe vera adds a cooling element and helps reduce inflammation. Apply after cleansing to prep for hydration or use as a facial mist when you need a quick refresher.

Key Ingredients:
Aloe vera extract contains phytonutrients that can reduce inflammation and assist with healing. Chamomile helps calm and clarify skin. Green tea contains powerful antioxidants that help fight radical scavenging.

$16.00
QUANTITY
1

REVIEWS

Ananta | Indonesia
4 months ago
Best Toner Ever
Suka banget sama toner Sensatia karena bisa bantu untuk kulit aku yang gampang sensitif ini. Apalagi kalau kering, ini penyelamat banget sih.
Ade Putri | Indonesia
4 months ago
My Holy Grail Toner
Sebelumnya pakai varian Cleopatra,wanginya segar. Kalau ini wanginya soft. Toner ini ringan,dingin,nyaman,gak neko-neko,cepat menyerap.Teksturnya air, aroma herbal alami ala sensatia, calming banget apalagi untuk redness. Melembabkan kulit (bantu ph balance dikulit muka aku). I also really love its unscented formula, very suitable for sensitive skin.
Lisa Marcelia | Indonesia
4 months ago
Kulitku jadi ga berutusan dan jerawatan lagi.
Sejak pakai masker terus muka jadi keluar beruntus atau malah jerawat. Toner ini bikin kulit jadi lebih tenang, adem, beruntusan dan jerawat jadi hilang.
Kharina | Indonesia
4 months ago
💛
It's help to calm redness on my skin. Alcohol free, thumb up point since it help my sensitive skin alot!!
Itsnataani | Indonesia
4 months ago
Review saya setelah menggunakan calming chamomile facial toner
Bener bener menghindrasi kulit banget, enak cepet nyerap. Aromanya gak nyengat, seger, dan cocok banget buat kulit aku yang sensitive. Awet juga nih, aku udah habis 3 botol dan 1 botol bisa kepake 1-2 bulan hehee, sukses selalu sensatia 😍